Nestíhám, nestačím...užívám si totiž :))

Snažili jsme se s milým vyrážet za nějakou tou kultúúúúrou co to jen šlo, takže jsem neměla ani čas moc něco postovat a dokonce jsem neměla ani moc čas něco nakupovat :D Což je mimochodem víc než dobře...
Navštívili jsme bezvadnou výstavu  Art of can, která trvala do dneška a nemohla jsem se na výtvory vynadívat. Základním materiálem pro díla musely být plechovky od nápoje Red Bull. Nevěřili byste, co vše se dá z plíšků vyrobit :) Opravdu obdivuji lidi s takovouto fantazií a zručností. Přidám pár fotek pro ty, kteří výstavu nestihli navštívit.










 Tento mě pobavil nejvíce :D


A poté jsme pokračovali procházkou po Praze :) Moc ráda se v podvečer Prahou procházím. Je to strašně uvolňující, na nic nemusím myslet, jen vše kolem sebe prohlížím a bavím se se Zdendou :) Prostě pohoda.






Dále jsme navštívili ZOO, slavila zrovna 80 let výročí, takže tam byly různé akce, soutěže a tak.... Ale o to my jsme přišli, dorazili jsme totiž až někdy v šest hodin odpoledne. Dřív se nám nechtělo, protože venku bylo opravdu parno a dusno. Naší smůlou bylo, že skoro všechna zvířata již spala, takže fotky se moc nepovedly. Přidám tedy jen pár těch ucházejících :))
Rozhodně pojedeme příště dříve, abych si všechna ta zvířata lépe užila :) Je to moc pěkná procházka.

















A včera jsme navštívili veletrh řemesel na Karlově náměstí. Představovala jsem si dobové kostýmy, kolovraty, dobové občerstvení a tak... Ale to se nekonalo :D Byly to ukázky různých řemesel, které se ještě u nás stále objevují, jako jsou například klempíři, kameníci, řezbáři ale i módní návrháři, šperkaři, keramici a  spousta dalších. Byly zde ukázky různých cechů. Takový malý Workshop. Atmosféru doplňovala jakási kapela, která hrála od Beatls, přes písničky jako jsou Já budu chodit po špičkách až po pořádný bigbeat :D Fotky bohužel nemám, jelikož jsem měla vybitý foťák.

A večer jsme konečně završili v pelechu u filmu, s vínkem a spoustou jídla :)) Takhle si představuji dobře prožité dny :)



Ráda uvítám tipy od vás, kam se v příštím týdnu vydat :) My se chystáme na koncert Blessthefall v Lucerně. A kam vy? :))

                                                                                                                          Vaše Aneta ♥

2 komentáře:

  1. Takhle si taky představuju dobře prožité dny, ale bohužel se mi to nedaří plnit :-D jinak hezké fotky ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Občas se člověk musí věnovat sám sobě :D Určitě se ti to buď dříve nebo později podaří :)) Držím pěsti a děkuji za pochvalu :) Aneta

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥