Lush Christmas wishlist

Taky máte strašný nutkání koupit si něco pěkného, když je vám ouvej, nebo když něco nevyjde tak jak jste čekali, nebo naopak když se potřebujete odměnit za něco co se vám povedlo? Já mám ten pocit zrovna teď, ale bohužel se mi nepovedlo vůbec nic... A tak přemýšlím, čím se po výplatě odměním... A přišla jsem na to. Na stránkách Lushe se objevily vánoční limitky a tak jsem neváhala a hned dneska je byla očichat :)) No jedním slovem... NÁDHERA!!!! A tak jsem nelenila a hned vytvořila svůj Lush Christmas wishlist :))
Ale nejspíš s tím počkám až tak měsíc před Vánoce a nadělím si tyhle laskominy až pod stromeček. Kdybych si měla koupit vše, co na obrázku je, přišlo by mě to až na moc velké peníze ( i když hodlám objednat z UK, kde jsou ceny podstatně nižší), a tak jsem k věcem, které si koupím určitě, přidala malé jmelíčko :)) Věci kde jmelíčko není, považuji za takové menší rozmazlování se a nejspíš se bez nich obejdu... Ale kdo ví, Vánoce jsou ještě daleko, že? :)


















         
Co je na obrázku? (popisuji vždy odshora dolů, po sloupečcích):

Brusinková štola, Superstars, nějaká dárková plechovka :)
Yuzu and cocoa, New
Hsuan wen hua, Aquatic, Friends with benefits
Three gold rings, Celebrate, Rocketeer


                                                                                                            Vaše Aneta ♥

3 komentáře:

  1. Jé lush toužím po něm už delší dobu jen nemám v blízkosti žádnou prodejnu :( Nemáš nějaký tip na internetový obchod ? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jediná prodejna je v Palladiu v Praze Natty.
    Jinak český eshop je zde http://www.lushcz.cz/ a anglický zde - Lush.co.uk, pokud máš povolené platby do zahraničí.
    Nebo si na lide.cz najdi v diskuzních fórech Lush - čerstvá kosmetika, kde se domlouvají hromadné objednávky, kterou provedu i já, protože se to mnohem více vyplatí :))

    OdpovědětVymazat
  3. mnam, teda vsechno vypada vazne sladce! :-))
    jinak to delam presne jako ty, kdyz mam spatnou naladu, nakupy mi vzdycky zlepsi naladu.. :D

    p.s. kdybys mela zajem, prave u me probiha giveaway, tak te zvu.. :-)

    http://talesfrommywardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥