Lucerna

Dneska vás čeká netradiční článek. On to vlastně nebude ani tak článek, jako spíš report. Včera jsem se zúčastnila koncertu v Lucerně, kde hráli X-Left to die, Rattle bucket a Hentai corporation. Byl to skvělý koncert, až na poslední zmiňovanou... V prvé řadě jsem dostala nehorázný výbuch smíchu po příchodu zpěváka na pódium... První co mě napadlo bylo, že asi zaspal dobu... Svým zjevem mi připomínal chlapce a chlapy z filmu Discopříběh :D Bohužel jsem nenašla fotku, kde má ostříhané vlasy (to měl včera), ale i tak to pro představu bude asi stačit :D Po druhé jsem se začala smát, když začal zpívat... jediné co mu bylo rozumět bylo: Mňau, mňau, mňaňa ňááááááááááu!!!! :D A to v každé ze tří písniček, na kterých jsem vydržela poslouchat :D Pak jsem byla nucena opustit prostory Lucerny, protože to vážně nebyl můj šálek kávy :))


Aby se tento článek aspoň trochu hodil do mého blogu, uvidíte můj pokus o rockový makeup. Chtěla jsem vypadat sofistikovaně, nechtěla jsem si dělat dva černé monokly kolem oka. Tak z toho vznikla tato dvojitá linka na vnějším koutku oka. Plocha je namalovaná stříbrným stínem, v záhybech je trochu černého, aby to nepůsobilo jednolitě a ve vnitřních koutcích je trocha bílého stínu pro projasnění :) Obočí - elf paletka Ash. Všimněte si prosím, že na obličeji nemám žádný makeup!!! Je použit pouze BB Cream od Garnieru. Nevypadá skvěle? Ale na něj bude recenze ještě zvlášť :)








                                             
                                                                                                                         Vaše Aneta ♥

6 komentářů:

  1. Ta dvojitá linka se ti povedla, sluší ti to :) Toho chlápka neznám... a snad ani radši nechci :D

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju :) Byl to první pokus, kdysi jsem to viděla někde na Youtube :))No to nechtěj! Je to blázen už od pohledu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji, dala jsem si docela práci :))

    OdpovědětVymazat
  4. ten BB od garnieru by me docela zajimal, ja pouzivam take jen tonovaci krem od alverde a prijde mi to lepsi, nez makeup..
    a jinak hentai jsou proste silenci, trochu je znam, nekdo jim me malem domluvil jako fotografku :D nektery jejich pisnicky jsou celkem dobry, ale taky bych to nevydrzela poslouchat celej vecer..

    OdpovědětVymazat
  5. Ano udělám recenzi hned jak se k tomu dostanu :) No máš pravdu. Já jsem je pak poslouchala i na bandzone a některý se mi i docela líbily. Ale slyšela jsem fakt jen ty první tři a to se nedalo :D
    Aneta

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥