A little haul from germany :)

Dneska jsme s rodinkou vyjeli za hranice nakoupit něco dobrého na zub a já jsem samozřejmě hned pokukovala po nějaké té kosmetice, co u nás není k dostání. Tedy ne vše, co jsem si koupila u nás v ČR není, ale většina bohužel ne. Což mě mrzí nejvíce u jednoho výrobku, který představím ale až za chvíli :)

Do Marienbergu se občas jezdíme i vykoupat do tamějšího aquaparku, který mimochodem velice doporučuji, ale někdy i jen tak do Kauflandu nakoupit. Důvod k tomu máme ten, že ač koupíte v Německu stejné výrobky, bohužel (nebo bohudík) mají jiné - lepší složení... Například pitíčka Figo, jsou u nás dobarvována rozemletými brouky.. V Německu rostlinnými barvami z přírodních šťav. O svinstvech v instantních polévkách ani nemusím mluvit... V Německu mají samozřejmě pouze přírodní složení. Takže dobrou chuť! Navíc je to za hranicemi samozřejmě levnější a je tam větší výběr. Sami si pak o potravinových produktech České republiky udělejte obrázek. Prostě a jednoduše jsme odpadkový koš Evropy.

Já jsem si tedy z kosmetiky nakoupila to, co vidíte na obrázcích:

(Express dry drops - Essence, MNY lak odstín 204A, Báze pod oční stíny - Essence, BB Cream - Garnier, My skin krém pro suchou pleť s granátovým jablkem a bambusem - Essence a Lip Brilliance - Blistex)

(Bebe odličovací urousky - suchá pleť)

(Přírodní oční krém proti vráskám s Q10 a růží - Indra)

(Sůl z mrtvého moře s medem a mlékem - Murnauers)

(Praktická plechovčička do kabelky na tampóny O.B. byla součástí balení :D:D)


Recenze na jednotlivé výrobky budu dělat postupem času, jak je budu zkoušet. Lak byl součástí německého časopisu, který jsem si plánovala koupit v rámci praktické výuky jazyka :D

Jediné, co jsem zatím vyzkoušela, je BB cream od Garnieru a už teď vám můžu nabídnout zajímavé fotky k porovnání. Až ho ozkouším důkladněji, určitě se zde objeví review.



Vidíte ten rozdíl?! A to jsem nanesla množství velikosti malinkého hrášku! Těším se na zítřejší testování na celém obličeji :)


To je pro dnešek vše, mějte se pěkně a já se jdu naložit do solné lázně :))

(PS: Můj drahý mi na přání udělal podzimní header, tak snad se vám líbí :)) A Tobě Zdendo děkuji :-*)

                                                                                                                     Vaše Aneta ♥


4 komentáře:

  1. Týjo, ten krém vypadá fakt dobře, těším se na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hned jak ho řádně ozkouším a prověřím :))
    Že jo :) It´s a magic!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥