Cizí splíny a moje štěstí ♥

Kazí se nám počasí, vážení. S přibývající oblačností a padající mlhou smíchanou se smogem se ale kazí i nálady a povahy některých z nás. Já mezi ně naštěstí nepatřím. Nevím, proč si lidé nadávají do různých částí lidského těla, do zvířat a do "inteligentních" individuí :)) Právě tím vyjadřují svou neinteligentnost.... Takže Prrrrr :))

No nic, o tom jsem psát nechtěla. Vlastně ani nevím, o čem jsem chtěla psát :D Možná o tom jak já naopak prožívám moc krásné dny plné lásky a rozmazlování :)) Víkendy s milým jsou prostě nejlepší ♥! Pokud se rádi smějete, podívejte se na film Tučňáci pana Poppera. Je to vážně humorná komedie se skvělým Jimmym Carreym. Určitě vás pobaví. Film, jako dělaný na pošmourné podzimní večery ve dvou, nebo s partou přátel.

Dneska jsme se Zdeněčkem měli tvořivou náladu a tohle nám pod rukama vzniklo :D Už visí v pokoji :)) Povedlo se nám to? :))



Večer jsme šli na skvělou večeři a pak měl pro mě Zdenda překvápko. Vzal mě totiž na Staroměstské náměstí, kde probíhala projekce přímo na Orloj. Vůbec jsem o tom nevěděla a moc se mi to líbilo!!! Film vznikl ku příležitosti 600 let jeho vzniku (to už bylo před několika měsíci, ale pro velký úspěch se vysílání ve 3D opakovalo). Obraz i zvuk byl skvělý!!! Akce trvala bohužel jen do dneška, proto přidávám video, kde si můžete skvělou podívanou také prohlédnout.







A protože venku už je vážně velká zima, pokukovala jsem po teplém kabátku. Každý rok jsem totiž koukala spíš na vzhled, než na funkčnost. A jeden krásný a přitom teplý jsem našla v obchodě Orsay. Má obrovský límec, což se mi moc líbí, ale hlavně neprofukuje :)) Líbí se vám? Mně moc :))




 Mějte se pěkně, užívejte si víkend a buďte na sebe hodní :))

                                                                                                                  Vaše Aneta ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře ♥