:))

Během posledních dní jsem několikrát najela myší na buttonek - Napsat nový příspěvek, několikrát jsem ho dokonce rozklikla. Ale nakonec jsem stránky vždycky zavřela. Byla jsem nemocná, neměla na nic náladu, lidé kolem mě mě štvali. No prostě nic moc období :D Ale výhodou zas bylo, že jsem neutratila skoro nic za jídlo a ještě si má peněženka trochu oddychla - nechodila jsem totiž po žádných nákupech :D Proto teď ani nemám o čem psát. Teda mám, mám dokonce i nafocený materiál, ten jsem ale samozřejmě zapomněla v Praze v mém Notebooku. No nevadí. Však se dočkáte :)

Právě jsem doma, ještě pořád v pyžamu (:D) a mučím se nad referátem do školy. Je to zplácanina neuvěřitelná, nenašla jsem totiž žádný adekvátní materiál ke zpracování, proto beru vše, co se tématu aspoň trochu týká :)) Už teď lituju své spolužáky, že to budou muset na přednášce poslouchat :D

Aspoň sem dám jednu fotku ze včerejška. Šla jsem na rodinnou oslavu své sestřenice, která slavila 18cté narozeniny :))


Tak zatím a už se těším, až konečně napíšu nějaký plnohodnotný článek!!! :D 

                                                                                                                       Vaše Aneta ♥

5 komentářů:

  1. wau, mas super plet aj vlasky!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná fotka, sluší Ti to:-)

    http://the-k4t3.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. hodně ti to sluší, máš nádherný vlásky :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥