V tomhle počasí si člověk prostě musí udělat radost!

Dneska celý den prší a tak není co dělat. Filmy už mě nebaví, seriály taky ne a číst nemam co. Ven se mi moc nechtělo, ale musela jsem. A pro to, pro co jsem vyjela, jsem chtěla. A moc!

Na xparfemy.cz jsme si totiž objednala vůni, nad kterou jsem již nějaký ten čas přemýšlela. Loni před Vánocemi jsem  pracovala jako hosteska v Sephoře na hlavním nádraží, kde jsem propagovala tenkrát novinku od značky Guess - Seductive. Ze začátku mi moc nevoněl, zdál se mi hrozně těžký. Poté jsem ho na sebe stříkala furt a nakonec se mi totálně zprotivil, protože jsme ho na sebe stříkala skoro každý den v práci ve velkém množství :D a pak ho 12 hodin v kuse propagovala. Jenže pak se mi po něm začalo docela stýskat, ale pro mě jakožto studentku, byl bohužel cenově nedostupný. Ve čtvrtek jsem ale našla na xparfémech uplně úžasnou akci. Vůni Seductive 75ml za neuvěřitelných 595Kč. Pro pražské je výhodou, že mohou zboží odebrat v kamenném obchodě a myslím že i v Písku se dá osobně vyzvednout.

 Neváhala jsem snad ani minutu a objednala jsem ho. Dodání bylo opravdu bleskové. Ve čtvrtek odpoledne jsem ho objednala a druhý den v pátek někdy v 11 dopoledne mi přišla SMS, že parfém mám v kamenném obchůdku.


Složení parfému Guess Seductive :


Hlava parfému Guess Seductive :

                                                                               Bergamot, černý rybíz, hruška

Srdce parfému Guess Seductive :

                                                                   Jasmín, pomerančové květy, kořen kosatce

Základ parfému Guess Seductive :

                                                                            Kadidlo, kašmírové dřevo, vanilka 


Dále jsme si mohla vybrat jeden z nabízených vzorečků. Já si vybrala Davidoff Cool Water Game, protože mám ráda svěží vůně od Davidoff. V obchůdku mi pak ještě slečna prodavačka (mimochodem strašně nepříjemná... :D) přidala do tašky další vzoreček od Escady - Into The Blue v krásném třpytivém balení.



Skvěle naladěna z výborné koupě jsme jela domů a přemýšlela, co budu dělat. Nechtěla jsem nic akčního, protože zítra jdu do práce opět na 12 hodin (:-/) a tak mě napadlo zajít ještě do Levných knih, kde jsem si vybrala detektivní román od Meg Abotové - Velikost L s podtitulem Pár kil navíc nikoho nezabije. Což mi přišlo docela vtipné a popis knihy se mi taky líbil. Takže plán na dnešní den je jasný :)) 




Z tohoto si plánuji vyrobit DIY přívěsek na krk či něco podobného. Ale až vůni dopoužívám, protože se mi na ní krásně dívá :D


                                                                                                               Vaše Aneta ♥


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře ♥