Barevný svět v hrsti :))

Po celodenním odpočinku jsem konečně schopná napsat článek. Dnes mám pro vás malý tip, který jsme objevila úplnou náhodou, když jsem si prohlížela stránky firmy Nestlé :D Mezi novinkami jsme objevila obří krabici lentilek, ke kterým byly zdarma jako dárek přidány sluchátka. Zjistila jsem si, že balení je k dostání v řetězcích Globus. A jelikož jsem dnes měla po dlooooouhé době volno, rozjela jsem se pro ně s přítelem na Zličín. Balení jsme našli hned, je opravdu velké. K porovnání jsme je vyfotila před velkým sešitem. Balíček obsahuje tři tuby lentilek. sluchátka zde měli v různých barvách a měla jsem štěstí, že jsem sehnala růžové, po kterých jsem toužila :)) Měla jsme obrovskou radost a ještě v obchodě jsme je zkoušeli, jestli fungují :D Toto vše dostanete za 109Kč.

V Globusu mám ráda i jejich restauraci, kde si skoro pokaždé dávám výbornou kachýnku se zelím. Umí to tu opravdu senzačně, jen ta dnešní mi trochu zamávala s trávicím traktem, jelikož opravdu přímo plavala v sádle, což jindy nebývá...




















Poté jsme jeli vyvolat naše společné fotky do Rossmanna, jelikož mají akci, že stojí fotka 1Kč. Jenže jsem si doma zapomněla kartu na vyvolávání, kterou mám založenou již z dřívějška, a proto jsme to odložili na jindy a místo toho prolézali obchody. To by nebylo abych já zase nenašla nějakou supr akci :D V Tezzenis dnes měli všechny podprsenky za 150Kč. I novou kolekci. Pořídila jsem si tedy čistě bílou push-upku, která doposud v mé sbírce chyběla... Vím, bílá bez potisku či jiných přízdob je základ. Jsem ostuda :D
Další super akce probíhá v obchodech Camaieu, kde mají až 60% slevy na téměř veškeré zboží. Pořídila jsem si bílo/béžové triko/halenku do práce (někdy později uvidíte, slibuju), jen za 230Kč, které původně stálo 599Kč.

To by bylo k dnešním tipům na nákupy, ale ještě bych se ráda podělila o fotečky dárků, které jsem dostala od svých kamarádů k nedávno oslaveným 21. narozeninám.

Od nejlepší kamarádky jsem dostala masážítko z mého velmi velmi velmi oblíbeného Lushe. Jmenuje se Soft Coeur a naprosto úúúžasně voní. Má zvláštní sladkou vůni. Hodně z něj cítím med a smetanu, nebo něco takového. Možná trochu karamelu a cosi citrusového. Masážítko má měkky střed, který je z čokolády :) Používám ho na ruce a hlavně si s ním mastím pusu (extrémě suchou!!!), protože obsahuje kakaové a bambucké máslo a je super výživné.


Od sestřenky jsme dostala krásný náramek a nějaké drobnosti do koupele.


Dárečky mě hodně potěšily. Asi pozítří přidám fotky dalších krásných věciček. Dnes mám bohužel vybitý foťák a zítra jdu do práce na 13 hodin!!! Prosím, držte mi palce, ať to ve zdraví přežiju... :D

                                                                                                                  Vaše Aneta ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře ♥