Tělová mléka

Tak jsme tak přemýšlela, jaký udělat další beauty post, jelikož už jsem vás dost zanedbávala a napadla mě tělová mléka a krémy. S nimi mám obrovskou zkušenost, jelikož mám extrémně suchou a bohužel i ekzematickou (atopickou) pokožku již od dětství. Vybrala jsem pár vzorků, co momentálně mám. Měla jsem jich už stovky a stovky. Ale udělám příspěvek jen o mých momentálních. O mém nynějším nejoblíbenějším, jsme psala ZDE. 

1.  Začala bych spíše takovou kosmetickou záležitostí. Je od značky Balea, jmenuje se Summer Glam bodylotion a stál mě nějakých 35 - 40Kč. Obsahuje přírodní oleje a kakaové máslo. Voní po tropickém ovoci, ale co je hlavní, obsahuje miniaturní zlatavé třpytky. Ty musí vypadat na opálené pokožce opravdu božsky, ale jelikož mi příroda moc pigmentu nenadělila, jsem bílá od jara do zimy, ale vůbec to nevadí, i tak to vypadá moc pěkně :)) Nevím teda, zda-li je stále v prodeji, ale i tak o něm píši, protože je to jeden z mých letošních mazacích favoritů. Nejen proto, jaký vytváří efekt, ale pokožku i krásně vyživí a zvláční. Je potom opravdu hladká. Ale na noc bych se s ním asi nenamazala, protože to pak třpytky přijdou vniveč, Ale proti gustu žádný dišputát :)) dávám 7 z 10ti





2. Druhým krémem je krém ze Sephory, který spadá do kategorie "jedlých" vůní :D Jedlé vůně jsou pro mě např. kokos, maliny, kafe, čokoláda, jahody atd. A třeba taky vanilka. Tuto vůni opravdu miluji! Proto jsem si pořídila vanilla créme brulée lait lotion. Kdyby chutnal tak, jak voní, byla by to opravdová lahůdka :)) Opět musím konstatovat, že kromě nádherné vůně krásně hydratuje pokožku. Ale ta vůně je prostě nejlepší :D Kdo nevěří, ať tam běží! :D 7 z 10ti




3.Třetí krém spadá do kategorie lékárenských krémů. Jmenuje se LeciDerm (Altermed) a doporučila mi ho moje kožní.Je určený k péči o trvale suchou, rozpraskanou, nebo zanícenou pokožku. Je vhodný dokonce i pro kojence! Dále neobsahuje parafin, na který je mnoho lidí přecitlivělých a alergických. Tím pádem neucpává póry. Naopak obsahuje liposomální lecitin, kolagen a kyselinu hyaluronovou, které zabezpečují dlouhodobou hydrataci a lipidové složky, které brání ztrátě vlhkosti, zabraňují olupování pokožky a vyživují ji.
Krém se používá minimálně 3x denně, což se bohužel celkem prodraží. Krém má obsah pouze 150ml a mně vydržel ani ne 14 dní. A to jsem mazala 2x denně. Stojí 200Kč. Skvělé ale je, že se krém dá použít i na obličej, což jsme praktikovala vždy jen večer a přestal se mi loupat můj suchý nosík :)) Konzistence je nemastná a hned se vstřebává. Není parfemován, což někomu může vadit. Spíše trošku zapáchá :D Což mu ale pro jeho účinky odpouštím :)) Doporučuji všemi deseti!  10 z 10ti (až na poměr obsah x cena :-//)




4. Posledním krémem je krém od Nivei SOS - tělové mléko pro okamžitou úlevu. Tento krém bych zaškatulkovala do kategorie odpad... Vůbec mě nezaujal, moc mi proti mé suché kůži nepomohl a  to mi sliboval hloubkovou hydrataci a okamžitou úlevu pro extra suchou pokožku. Obsahuje olej z  měsíčku lékařského a panthenol. Konzistence je taková vodová, vůbec ne hutná a vyživující... Velmi výrazně voní (asi po tom měsíčku) a tato vůně mě velmi dráždí. No prostě tfuj a už nikdy víc :)) dávám mu 0 z 10ti...




Nakonec chci vaše oko potěšit pohledem na krásný ohňostroj, který jsem viděla z naší terasy nad Prahou, ale bohužel jsem stačila zachytit už jen konec :( I tak se vám bude určitě líbit. Hezký zbytek školního a pracovního dne, 
                                                                                                                      Vaše Aneta ♥




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře ♥