Sečteno podtrženo

Dneska a včera bylo venku opravdu krásně, a tak jsem ráda, že jsem se dostala aspoň na chvíli na čerstvý vzduch k babičce a dědovi na vesnici. Odpočinula jsem si od smogu a prachu, dozvěděla jsem se nové drby :D a ještě jsem dostala "vejslužku" v podobě bedýnky plné ovoce a zeleniny z dědovy zahrádky. Samozřejmě vše v BIO kvalitě! :))
Už několikrát jsem zkoumala stránky bio farem, které nabízejí různé druhy a velikosti BIO bedýnek. Ale nejlepší je to stejně z rodinných zdrojů. Moc bych si přála mít taky zahrádku, kde bych pěstovala všechno možné, kde by běhali psi a za nimi moje děti (v budoucnu samozřejmě :D). Ale naděje přece umírá později, takže třeba jednou.... kdo ví ;))
Jinak dneska jsem také byla omrknout novou stálou nabídku značky Essence a musím konstatovat, že rozhodně nejsem nijak nadšená, jako jiné blogerky. Zaujaly mě možná tak dva laky, které jsme si stejně nekoupila, protože jich mam hromadu. Možná je to tím, že jsme na maloměstě a ještě nepřišlo všechno zboží. Proto se ještě zítra podívám v Praze. Ale pokud to bylo vše, mé srdce si to rozhodně nezískalo. A jak to vidíte vy? Zajímá mě to :))


                           +ještě tři obrovské cukety a jedna nadpřirozeně velká kedluben :D


                                                                                                         Vaše Aneta ♥

3 komentáře:

  1. nic si z toho nedělej... mě essence tak moc žíly nerve.

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jsem se do rossmanna nedostala, snad teď v týdnu jim to tam zkontroluju :D

    OdpovědětVymazat
  3. Trb: Mně se líbí docela limitky, ale nová stálá kolekce teď...no coment.

    Limett: Tak pak dej vědět jak tě to (ne)nadchlo :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥