Nožičky jako peříčka

Dnes mám pro vás jen rychlý tip, jak se starat o své patičky. Pokud zrovna neholdujete tomu chodit na pedikúru, udělejte si jí doma samy :) Správně zastřižené nehty jsou snad samozřejmostí ale zrohovatělou kůži na patách považuji za faux pas prvního stupně asi tak, jako nosit do pánských sandálů vysoké bílé ponožky... (o těch dámských nepíši, protože jak se zdá, je to teď in...).

Prvním krokem, jak se zbavit nevzhledné bílé zrohovatělé kůže je použít buď pemzu, nebo žiletku (speciální k tomu určenou! Ale pozor ať nezajedete příliš hluboko. Ranka se pak dlouho hojí.). Nejlépe je, když necháte kůži odmočit (třeba po relaxační koupeli :) ) a pak pemzou odrolujete kůži. Já si k tomuto účelu koupila pemzu od Balei a můžu jí doporučit. Ani moc tvrdá, ani moc měkká. Spokojenost. Má i takový ergonomický tvar :D Pěkně padne do ruky. Prodává se v několika barevných provedení. Stála asi 26Kč.



Dalším krokem, je patky nakrémovat. Já již dlouhá léta používám krém Ozalin (cca 25Kč). Obsahuje levanduli lecithin a další přísady. Je výborná právě na zrohovatělou kůži, ale i na mozoly a já ho mažu i na puchýře. Krásně voní, rychle se vstřebává a po dvou aplikacích rozhodně uvidíte rozdíl :))



Tomu, abyste nemusely tyto problémy řešit, musí předcházet prevence, takže jednou za čas odrbat, nakrémovat a můžete v klidu vyjít ve svých letních sandálkách :))

Ještě poznámka: Ztvrdlá kůže nemusí být vždy příčinou zanedbané péče, ale také přitomností plísně, houby či nošením špatné obuvy. Na plísňová a houbová onemocnění pomáhají hypermanganové koupele. Seženete v lékárně za pár korun.

                                                                                                  Vaše Aneta ♥

2 komentáře:

  1. Ozalin je naprosto skvělý! Používám ho a nohy mám krásně jemné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano to je! Lepší jsem zatím nenašla. A popravdě co ho mám, už ani nehledám :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥