NATventURista

Dneska opět krásný den, svítíčko slunilo a bylo příjemně. Odpoledne jsem si zařizovala věci do školy (potvrzení o studiu, nový průkaz, index,...znáte to) a pak jsem jela do Palladka omrknout nové kolekce. Z těch jsem si sice nic neodvezla, ale mám zajímavé "motýlí" triko z FF. Foto dodám, až si ho vezmu na sebe ven :)

V poslední době mám nějakou zlatavo bronzovou náladu. Hodně si těmito barvami stínuji oči, ale neměla jsem žádnou hnědou, nebo bronzovou tužku na oči a černá se mi k tomuto líčení zdála příliš tvrdá. Proto mi přišla vhod nová kolekce od Essence NATventURista, která je stylizována do přírodních a nude barev. Vybrala jsem si gelové linky v bronzové barvě, protože s černou linkou mám velice dobré zkušenosti. Jaké však bylo moje zklamání, když jsem ji dnes na oči vyzkoušela. Vystínovala jsem oko jako obvykle a pak nanesla linku. Ale po lince nebylo ani památky. Nebyla absolutně vidět!!! Ale vůbec. Proto jsem opět sáhla po černé tužce, kterou jsem musela hodně rozmazat do ztracena. Strašně mě to mrzí, ale těmto linkám dávám 3 z 10ti bodů a to jen proto, že mají krásný kalíšek a další dva body za to, že má neuvěřitelnou výdrž (vyzkoušeno na ruce).
Asi je budu používat jako podklad pro mé bronzové líčení. Musí se však rozmazat velice rychle, protože rychle zasychají.






Dalším úlovkem je krémový bronzer od Alverde. Jelikož v DM probíhají výprodeje (zřejmě nás čekají nové výrobky), koupila jsem ho za 35 kaček. Je opravdu nádherný a voní po kokosu.


na sluníčku

vevnitř


Ještě pár fotek z mého dnešního outfitu :)))
Fotila jsem se v zrcadle v naší studentské koupelně, ale bylo strašně špinavé :D Ale i tak se mi ta fotka celkem líbí. Jinak ten flitrový detail na ramenou se mi strašně moc líbí. Boty jsem měla moje nejoblíbenější od Bati. Ještě je mám v červeném provedení :D Tak moc se mi líbily.







A takhle mi miláček krájí papriku do salátu :D No není šikovný? :))



                                                                             Přeji krásný zbytek večera, Vaše Aneta ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře ♥