Lilla romantica ♥

Dneska už je zase pátek. To to ale uteklo. Už to ale po těch skoro čtyřech měsících chtělo změnu. Ve škole mě to (zatim :D) baví a tak si nestěžuji :)) Konečně zas musím něco dělat, ale první semestr vždy strašně rychle uteče :). I přes to, že jsme zatím ve škole nic moc nedělali (za to úkolů máme zadaných až až!!!), cítila jsem potřebu se něčím odměnit ( tuto potřebu mám ze všech svých potřeb nejraději a ráda jí vždy vyhovím :D nebudu se přece týrat a upejpat se :D).

A tak, i když nejsem žádný rtěnkový fanda, mi přibyla tato úžasná růžovo-fialová kráska :) S mými rty je to dost těžké. Hodně často jsou tak suché, že opravdu žádnou barvičku použít nemohu. Proto mám maximálně jen dva balzámky, které jsou zabarvené. No dobře, mám ještě další dvě rtěnky od Essence... :D Ale málo kdy je mohu použít.
 Po takové jsem ale již dlouho pátrala a nemohla ji nalézt. A když jsem viděla novou kolekci od Gabrielle Salvete, nemohla jsem ji tam nechat! Ještě k tomu je hydratační a má krásné krémové složení, přesně jak dělané pro mě! Výdrž asi není nic moc. S jinými rtěnkami moc zkušenost nemám, ale řekla bych, že tak 2-3 hodiny vydrží. Pěkně se leskne a není potřeba již používat lesk, což mi vyhovuje. Balení je velice jednoduché, ale i tak je moc pěkné a vkusné. Tato kráska se jemnuje Lilla romantica - 01 :))





Dále bylo nutné si po záplavě letních laků na nehty pořídit nějaký ten umírněnější - podzimní. Měla jsem jasný cíl, a to od Catrice buď C01 Yes, You Tan nebo C02 Bring me Terra Copper!. C02 vypadal moc pěkně. Takový kobaltový, oranžový s jemným shimmerem. Ale cena se mi zdála celkem vysoká, a tak jsem pátrala mezi regály dál. Objevila jsem pěkný bronzový od Essence, skoro stejný jako byl C01, ale pátrala jsem ještě hlouběji :D až jsme našla od Coloramy tohoto krasavce se jménem Toffiee. Už se nemohu dočkat, až jej vyzkouším. Ale počkám si na pošmournější počasí :)

 C01 Yes, You Tan           C02 Bring me Terra Copper!





Třetí a čtvrtá věc, jsou čistě praktické. Musela jsem koupit nové zrcádko, protože to předchozí mi upadlo a rozbilo se :( A ještě jsem potřebovala vyřešit problém s poletujícími vlasy, a tak mě zaujal minilak na vlasy do kabelky. Přijde mi strašně roztomilý a opravdu je extra hard :)) 



                                                                                                                    Vaše Aneta ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře ♥