Jen tak z nudy

Dnes jsem na pár dní odjela z hektické (ale milované!!) Prahy do mého rodného městečka Žatce. Poslední dny jsem strávila na brigádě a proto jsem ráda, že si mohu konečně pořádně odpočinout :)) Když jsem jela na autobusové nádraží na Zličín, odkud mi jezdí autobus, stále víc jsme potkávala slečny a paní ( dokonce i pár mužů), kteří si nesli rudou tašku s nápisem Dny Marianne. Poté jsem zašla i do nákupního centra Metropole, kde bylo opravdu narváno. Chtěla jsme se tohoto dnu již konečně také zúčastnit, ale nakonec se mi to nepodařilo, protože do výplaty je ještě bohužel daleko :( Tak se na dnech Marianne potkáme třeba za rok :) V nejbližší době se určitě téměř všechny mé sledované blogy naplní fotkami a články z této akce a já můžu upřímně říct, že holkám závidím a každé slovo a fotku budu doslova hltat :) Dost mě totiž zajímá, na co vše slevičky byly. Takže nákupům a článkům zdar!

(To jsem pekla jááá :D)

                                                                                                               Vaše Aneta ♥

2 komentáře:

  1. To musela být dobrota :) Seš šikovná já bych to v životě nevytvořila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji :)) Ale věřím, že bys to taky zvládla :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥