Dočesná + Fluidní makeup pro dokonalou pleť

Po menší odmlce zas přispěji troškou do mlýna :)) Jsem teď pracovně vytížená, tak jsme trochu nestíhala. Jinak o víkendu se konala v mém rodném městě Žatci velká událost. A to již 54. ročník Dočesné. Pro ty kdo o ní ještě neslyšeli, tak se jedná o slavnosti chmele a piva. Žatec je známý po celém světě, jako nejúrodnější oblast chmele, proto je hojně exportován. Na Dočesné se sejde vždy mnoho druhů piv. Letos zde bylo 32 pivovarů (čili nějakých 160 druhů piv!!!). V pátek zde můžete najít dětskou, country a hlavní scénu. V sobotu vždy rockovou a hlavní. Na rockové jsem se převážně pohybovala já :)) Mimochodem na náměstí stojí nejmenší chmelnička na světě . Nakonec jedna fotečka ( tímto vám představuji svého přítele :D ) a pak už nějaká ta recenzička.



Fluidní make-up pro dokonalou pleť - Yves Roscher (30ml)

Tento make-up jsme se rozhodla koupit proto, protože jsem dostala slevovou kartičku na slevu 30% a to už z jinak celkem vysoké ceny (něco přes 400) bylo znát. Obal slibuje bezchybný vzhled pleti po dobu 14ti hodin a je určen pro všechny typy pleti. Každopádně já se zeptala paní prodavačky, který makeup z jejich sortimentu by mi doporučila na suchou pleť a prý rozhodně tento. A musím říct, že mi opravdu vyhovuje. Nedělá mi šupinky, jako spousta jiných produktů na trhu a výdrž má opravdu velkou. Nestopovala jsem si tedy 14 hodin, ale celých 12 hodin v práci vypadal velmi dobře. Jen potřeboval během dne jednou přepudrovat., protože vytváří na pleti polomastný film (to ovšem neznamená, že se pak budete lesknout jako prasátko :D). Obsahuje také minerální pigmenty - fytopigmenty. Dále musím pochválit i balení. Maximálně mi vyhovuje pumpička, protože nadávkuje přesně tolik produktu, kolik potřebujete a je to hygienické. Do makeupu se vám nedostane vzduch ani bakterie. Makeup můžete zakoupit v různých barevných provedení a to s růžovými nebo se žlutými podtóny, podle barevného typu vaší pleti. Já mám světlou narůžovělou pleť a paní prodavačka mi vybrala druhý nejsvětlejší, tedy rosé 200 - teint clair. Pokud jste holky bledulky, tak máte možnost si vzít ještě o odstín světlejší (vím, že spousta holek tento problém řeší). I proto mu dávám 9 z 10ti.



Užijte si den (lépe než já svůj pracovní) a mějte se hezky.
                                                                                                   
                                                                                                                      Vaše Aneta ♥

5 komentářů:

  1. Ja som si to kupila dnes:)

    Inak pozyvam ta moju prvu giveaway - parfum CK!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Cookie- jéééé super! Zúčastním se :)
    Ell- Koukám, že je oblíbený. Jeeště pár výrobků vlastním, tak udělám další recenze :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak po tomhle make-upu bych se, bohužel, jako prasátko asi opravdu leskla :D mám poměrně hodně mastnou pleť :( Ale rozhodně na jejich make-upy mrknu ;)

    OdpovědětVymazat
  4. To je dost pravděpodobný. Ale běž je omrknout a prodavačky ti poradí :) Zatím jsme narazila na opravdu dobře proškolený personál, který umí poradit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥