DIY stojánek na štětce

Konečně jsem se dokopala ke svému prvnímu DIY článku :) A je jím stojan na štětce. Nechtěla jsem si ho kupovat za nekřesťanské peníze, tak jsem si vyrobila svůj :)


A co budeme potřebovat?

Nádobku, kterou chceme jako stojan použít, já si vybrala papírovou krabičku od kapesníků Kleenex (můžete použít různé materiály: sklo, dřevo, plast, papír, kov,...)



Rýži, kterou do nádobky nasypeme a ve které budou štětce stát. Rýži jsem použila proto, že je levná a lehce dostupná pro všechny. Nejdříve jsem chtěla použít nějaké kuličky nebo korálky, ale byly drahé a nechtělo se mi do nich investovat. Myslím, že půl kila stálo asi 140Kč a já potřebovala aspoň kilo.







A samozřejmě štětce :))



A to je vše. A teď posuďte sami, není krásný? :)) Ještě mu možná věnuji mašli :) Až nějakou seženu.



A tady už na svém místě ve skříni s kometikou :)))


Líbí se vám? Vyrobíte si něco podobného? Doufám, že jsem vás inspirovala :))

                                                                                                                     Vaše Aneta ♥


3 komentáře:

  1. Hezký nápad ;)vypadá to super!

    OdpovědětVymazat
  2. SUPER!! Já si tu rýži ještě nějak obarvím :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥