Joy s dárečkem

Určitě jste postřehli, že se na regálech v trafikách objevilo nové vydání Joy s dárečky od Dermacolu. Za 50Kč se nákup časopisu opravdu vyplatil, proto jsem neváhala koupit hned 2 :))
Podle mého se tímto tahem Dermacol snažil vyprodat celkem neoblíbené a samostatně špatně prodávatelné produkty. Vesměs balení obsahovalo spoustu hnědých odstínů tužek na rty, neoblíbené (aspoň tedy pro mě) zelené a světle modré tužky na oči a velmi tmavé lesky na rty. Našly se ale také výjimky jako některé krásné odstíny laků na nehty, tekuté oční linky a pěnový make-up. Poslední dva zmíněné produkty jsme si koupila já.


Tekuté linky jsou opravdu nádherné. Mám odstín 08 Metallic blue. Jsou tmavě modré a obsahují třpytky. Na denní nošení tedy asi nejsou, ale někam na večer do společnosti se hodí skvěle. Výdrž je průměrná. Musejí se nechat dobře zaschnout a pak si už jen dávat pozor, abyste si na víčko moc často nesahali :)) Pro mě je jen obtížnější aplikace hrotem. Jsem zvyklá nanášet si linky štětečkem. Ale to je můj problém :)

Dostává 8 z 10 bodů :)




Pěnový make-up jsem našla jen v nejtmavším odstínu 8. Nakukovala jsem přes skleněný obal, ale zdál se mi celkem světlý, tak jsem si ho také přivlastnila :) Textura je krásně pěnová a dobře se roztírá. Mně se osvědčil plochý štětec na make-up. Barva pěkně splyne s barvou pleti, nedělá mapy. Mám suchou pleť a trošku mi zvýrazňoval šupinky na bradě. Ale po chvíli jakoby roztál a pěkně obličej sjednotil. 

Za mě tedy dostává 6 z 10

Zde sjem našla odstíny pro srovnání : KLIKNI :)





Jinak časopis stojí za přečtení. Já ho do poloviny zhltla na jeden zátah :)) Hlavně doporučuji cviky na nohy ze strany 88. Cvičila jsem je před třemi dny a ještě teď mě bolí :D Dneska si dám asi repete :)
Snad vám tento styl recenzí vyhovuje.

                                                                                                              Vaše Aneta ♥



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře ♥