Garnier body - Intensive 7 days

Jelikož mám abnormálně suchou ( a bohužel atopickou :( ) kůži, musím se hodně často mazat. Najít pro svou pleť  vhodný krém nebylo vůbec jednoduché. Většinou jsme používala drahé tělové krémy z lékáren ( o mém lékárnovém favoritu zase někdy příště), ale nedávno jsem narazila na novinku od Garnieru- Intensive 7 days.
Sliboval zajímavé účinky, a to: 
  • hebčí pokožku
  • přirozený zářivý lesk
  • hydratovanou pokožku po 24H
  • sjednocenou barvu pleti
  • posilu ochranné bariéry pokožky
  • zabraňuje vysušování

Vyrábí se ve více provedení a to : 
  1. Zjemňující tělové mléko s mangem
  2. Hydratační tělové mléko s aloe vera
  3. Zklidňující tělové mléko s medem
  4. Regenerační tělové mléko s bambuckým máslem
  5. Vyživující tělové mléko s kakaovým máslem
Já vlastním poslední zmíněný. Obsahuje také L-Bifid (L-Bifidus  je revoluční účinnou látkou uznávanou v oboru dermatologie a kosmetiky jako složka s řadou kosmetických vlastností, mezi které patří ohromující schopnost hydratace)a kakaové máslo na přírodní bázi.



Účinky rozhodně vidím. Pleť je krásně hydratovaná, nesvědí a nepne. Má krásně sjednocenou barvičku, nešupinatím (strašné slovo :D) a nemám různobarevné skvrny po těle. Jestli mi posiluje ochrannou bariéru pokožky samozřejmě nevidím. Ale ráda tomu budu věřit :D
Rozhodla jsm se ho vyzkoušet také proto, že v Rossmannu běžela akce (a stále ještě myslím platí), že když si koupíte výrobky nad 150Kč, získáte na pokladně ihned 50Kč slevu. Přibrala jsem tedy ještě lak na vlasy, který mě tak přišel na 10Kč :)) A to si myslím stojí za to. !!! Dávám 10 z 10ti !!!

                                                                                                                   Vaše Aneta ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře ♥