Essence - VÝPRODEJ!!!

Taky mě postihlo šílenství jménem Essence :)) Miluji jejich limitované edice, ve kterých se mi vždy něco zalíbí, líbí se mi jejich stálá kolekce a zbožňuji jejich ceny :) Aneb za málo peněz, hodně muziky!
Výrobků od této značky mám celkem dost, ale dnes bych se chtěla zaměřit právě na výprodej, která v těchto dnech probíhá v drogeriích Rossmann. Do regálů totiž přicházejí nové kolekce, takže vše staré musí pryč! Hodně výrobků je zlevněno na 29,90Kč. Výprodej zahrnuje skoro všechny laky na nehty, bronzery, některé odstíny korektorů, makeupů, očních stínů (i paletek!!), lesků na rty, tužek na oči a rty a mnoho dalšího.


Já jsem si z obchodu odnesla paletku Quattro eyeshadow - 02 chic-ify. Paletka obsahuje 4 malé stíny, které jsou krásně zkombinovatelné. Já osobně používám nejvice stříbrno-šedou v kombinaci s černou. Dále hnědou s meruňkovou, ale pěkně se dá nakombinovat i černá s meruňkovou. Stíny jsou pěkně pigmentované (hlavně stříbrno-šedý). Jen meruňková barva je trošku nevyrazná. Ale není to nic hrozného. Každopádně doporučuji a paletka získává 7 z 10ti možných :))


(šedo-stříbrný je opravdu asi nejsytější, ale nepodařilo se mi přesně vyfotit)



Dále jsem přibrala ještě štěteček na tvářenku, který už tam byl poslední. Já ho ráda používám na konturování obličeje bronzerem. Přijde mi na to ideální. A za 30kč, neberte to :)
Má krásnou silnou rukojeť s logem značky Essence a štětinky jsou bílo-růžové. Jsou měkké a příjemné na obličeji, ale vlastním i lepší štětce. Proto dávám 8 z 10.



A co vy? Také jste si udělali něčím pěkným od Essence radost? :))

                                                                                                                       Vaše Aneta ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře ♥