2. objednávka z E.L.F.

Takže dnes začnu slibovaným článkem o druhé objednávce z českého Elfíku :)) Za tyto výrobky vděčím svému příteli, který mi je daroval k našemu půl roku vztahu ♥ Děkuji Zdendo!
Nejprve udělám recenze na své  výrobky a na konci budou přidané fotky z kamarádky objednávky. Některé jsem opatrně vyndala z obalu abyste viděli odstín, pokud se nad něčím rozhodujete. Něco samozřejmě vyndat nešlo, protože je to zavařené. Tak ať se vám líbí :))

Řada Essentials:



Třpytivé oční linky - Iconic ivory

Na tyto linky jsem se moc těšila, i když jsme si je přidala do košíku jako náhradu za paletku stínů Drama, které bohužel již nebyly. Chtěla jsem si s ní vykreslovat spodní vnitřní linku oka, aby se mi hezky prozářily. Bohužel na vnitřní lince mi vůbec nedrží. Zanechají sice za sebou jakousi stříbrnou stopu, ale rozhodně ne bílou. Asi jsem sáhla s výběrem vedle a měla si radši vzít Bílou tužku na oči - zvětšovací, kterou Elfík také v nabídce má. Každopádně na vnější linky je také pěkná. Výdrž není moc velká. Dávám 5 z 10ti.



Krycí krém v tyčince - Apricot beige

Vzala jsem si odstín Apricot beige, protože je nejsvětlejší. Vybrala jsem naštěstí správně a musím tenhle korektor pochválit. Krásně zakryje kruhy pod očima. Dokonce mi hodně zesvětlil pihu (když jsme ho zkoušela na ruce :D). Pěkně voní po pomerančích a má krémovou konzistenci. Stačí ho jednou obkroužit prstem a na prstu vám zůstane dost výrobku k zakrytí kruhů i sjednocení barvy horního víčka. Za 39Kč poměr cena x výkon nemůžu jinak než 10 z 10ti.




                                                                                                 
    Zde pro srovnání: nahoře: apricot beige(vypadá tmavší, protože je zatím  focen v obalu), dole: rosy beige.


Třpytivé multifunkční líčidlo v tubě - Spotlight

Z této nabídky mám odstín Spotlight, na který jsme si už dlouho dělala zálusk. Když jsem se dívala na YouTube na různá videa o líčení, často tam holky používaly rozjasňovač, který byl úplně stejný jako právě Spotlight, ale mnohonásobně dražší. Proto jsem ho vyzkoušela, a měla jsme pravdu. Dělá naprosto stejnou práci, jen bohužel asi méně na obličeji vydrží. Proto je lepší si ho vzít s sebou do kabelky a během dne líčení doopravit. To není vzhledem k velikosti tubičky žádná přítěž. Dávám 8 z 10ti.





Báze pod oční stíny - Nude

Sáhla jsem po klasice v odstínu Nude. Jsem nadšená!!! Testovala jsem je celý den v práci. 8 hodin v práci+ 2 hodiny jsem už nalíčená byla před tím + 4 hodiny po práci =  14 hodin beze změny a bez slití se v záhybech!!! Jednoznačně doporučuji! Ještě jsem zkoušela nanést na kus ruky bázi a druhá polovina byla bez báze. Pak jsme aplikovala stíny. Barva je jakoby zářivější pokud se jedná o lesklé/třpytivé stíny a matné stíny mají sytější barvu. Poté jsem ruku otírala dlaní druhé ruky. Stíny z části bez báze se hned ztratily a stíny na části s bází ještě asi 15 otření vydržely :)) Jediné mínus je, že je produktu v lahvičce opravdu málo. Což mě dost mrzí. Po vytáhnutí aplikátoru z lahvičky je skoro suchý. Příště musím tedy objednat novou a nebo otestuji bázi od Essence která mě také zajímá. Dávám 9 z 10ti.



Umělé řasy - samostatné - Black

O řasách toho zatím moc napsat nemohu, protože jsem je ještě na sobě neměla. Pouze jsem si je přiložila na horní víčko abych viděla výsledek až budou řasy nalepené. Řasy sice nebyly delší (protože ty své mám dost dlouhé), ale hustější rozhodně ano. Tak uvidíme :))




Řada Studio:


Sada na obočí - Ash

Už to začíná být trapné, ale opět budu pět ódy :D A až uvidíte fotky, tak pochopíte :)
Protože jsem velice světlý typ, váhala jsem nad odstínem Light a Ash. Vyhrál Ash a popravdě se mi ulevilo. V odstínu Light by bylo mé obočí zvýrazněno opravdu až moc. Paletka krásně obočí vyplní a dodá mu tvar. Gel je hezky světlounce hnědý a stín je hodně světle béžový. Samostatně na ruce ani není vidět, ale po nanesení na gel, se ze světle hnědého stane o něco málo tmavší, ale chytá barvu trochu do šeda. Což někomu nemusí vyhovovat, ale dá se použít i gel samostatně. Po vyzkoušení této paletky asi zahodím mojí dosavadní tužku na obočí, které mi ho barvilo do zrzava :-// :D 
A teď slibované fotky :)) Myslím že ani není potřeba psát k fotce, na které je obočí Ashem zvýrazněné. Poznáte samy ;)) Dávám 10 z 10ti.





Klikni pro zvětšení


Stipple brush

S předchozí zkušeností se štětcem ze Sephory, jsme měla mírné obavy si tento (mimochodem úžasný) štětec pořídit. V Sephoře jsem ho koupila za nehorázné peníze (cca 560Kč) a pak zaplakala nad vejdělkem. Štětec byl tvrdý a měl celkem malou "hlavu", takže se s ním make-up nanášel asi tak 12 minut, spotřeboval strašně moc make-pu a ještě mi udělal jakousi divnou masku. Myslela jsem si, že chyba je ve mě, že s ním neumím pracovat. CHYBA! 

Po vyzkoušení nového Stipplíku jsem se znovu přesvědčila, že cena u Elfu nehraje žádnou roli. Štětec je měkoučký ( i přítel se s ním chvíli mazlil :D) a spotřebuje ještě méně přípravku, než když si ho nanáším prsty. Má hlavičku tak akorát, takže je s ním make-up hotový raz-dva :)) Stále lituji holky, kterým se zatím nepoštěstilo Stipplíka ulovit. Dávám 11 z 10ti možných :D:D


Šmejdík ze Sephory...






A nakonec něco fotek z kamarádky objednávky:


Luxusní tekutá rtěnka - Raspberry,                             Rozjasňující oční stíny - Brownstone






Minerální pudr - Tinted,                                               Angled Eyliner Brush


Štětec na oční stíny - šikmý,                          Paletka korektorů 4 roční období - Medium




Sada na obočí - Medium


                                                                                                                  Vaše Aneta ♥


2 komentáře:

  1. Tvá recenze je naprosto úžasná a moc jsi mě navnadila na pár výrobků, který si budu muset pořídit:-) Díky za tipy!

    OdpovědětVymazat
  2. Jéééé děkuji :) Snad se ti budou líbít i další články a od elfu si vybereš jen samé dobré věcičky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥