1. objednávka z E.L.F.


Mnohé z vás již objevily skvělou kosmetiku E.L.F. (= z anglického eyes,lips,face). Pro ty, kteří jí neznají, udělám krátké představení a sepíši hlavní cíle kosmetiky E.L.F.


Společnost E.L.F. byla založena roku 2004 v USA. Cílem této společnosti je, aby dívky a ženy z celého světa nemusely při výběru a koupi kosmetiky sahat hluboko do kapsy. Dokazují tak, že i kosmetika na profesionální úrovni nemusí být nutně předražená. Kosmetika nabízí široký sortiment výrobků od dekorartivní kosmetiky, přes různé pomůcky k líčení až po péči o pokožku, dokonce i o tělo ( tělová kosmetika se do ČR však dostane až o něco později). Dělí se na tři řady - Essentials, Minerals a Studio. Kosmetika netestuje na zvířatech!


Řada Essentials je základní řadou, která je ze sortimentu nejlevnější. To ale neznamená, že je ze všech tří řad nejhorší. Obsahuje výrobky pro základní líčení očí, rtů, tváří, nehtů, atd.
Řada Minerals je tvořena ze 100% minerálů. Přispívá ke zravější a zářivější pleti.
Řada Studio je profesionální kosmetika. Vše je zabaleno v luxusních kelímcích a obalech. Vše je luxusní, kromě ceny!!!


Já jsem si nejvíce oblíbila řadu Studio. Opravdu vypadá luxusně. Musím říct, že žádný výrobek mě zatím nezklamal.


STUDIO Paletka stínů pro nekonečné možnosti líčení
(limitovaná edice)


Původně jsme si objednala paletku Everyday Classic. Když mi přišla, byla jsem nadšená. Do té doby, než jsem stíny vyzkoušela. V krabičce vypadaly úžasně, ale po nanesení jako by se po barvách slehla zem! Strašně prášily a prostě... byly k ničemu! Proto jsem kontaktovala paní Němcovou (která obchůdek založila u nás v republice), která mi vyšla vstříc a zaslala mi novou paletku, tentokrát Everyday Brights. Tento přístup majitele internetového (leckdy i kamenného :-//) majitele se nevidí tak často :)).
Každopádně nová paletka kreslí úžasně. Dá se nekonečně mnohokrát kombinovat a její odstíny jsou opravdu krásné. Od zlatavých k tmavě hnědým a bronzovým, přes krásné zářivé barvičky, až po nejsvětlejší odstíny šedé k černým. Balení obsahuje také pěkné zrcátko a malý houbičkový aplikátor. Mně se osvědčily však stíny nanášet prsty (dosáhnete tak největší pigmentace) a pak je rozetřít a spojit štětcem. Některé mé oblíbené barvičky jsem vyfotila. Dávám 8 z 10ti.





STUDIO Dokonalý make-up

Na tento make-up jsem byla hodně zvědavá, protože na internetu byl hodně vychvalovaný. Vzala sjem si nejsvětlejší odstín porcelaine (který není tak světlý, jak sjem si myslela). Make-up obsahuje SPF 15což je super na léto, ale i na zimu (na což hodně z vás zapomíná). Konzistence je krémová a po rozetření vytváří polomastný film. Je tedy nutné ho přepudrovat. Nejvíc se mi osvědčil transparentní od essence z limitované edice I´m sailing. Což bude asi stejné jako HD pudr od E.L.Fu. Hezky sjednotí pleť. Vhodné pro suchou pleť. Za mě 6 z 10ti.









STUDIO Štětec na tvář KABUKI

Kabuki jsem do té doby než jsem ho koupila zde nevlastnila (nyní mám dva :D ještě jeden od Douglas) a musím říct, že nevím, jak jsem si bez něj doposud mohla nanášet pudr štětcem z Avonu. Práce s kabuki je mnohem jednodušší a preciznější. O krásné hebkosti štětce ani nemluvím :)) Je ideální i na sypký make-up (vyzkoušeno!). Dávám 10 z 10ti.








Zítra přidám recenze z nového nákupu elf. Nyní zatím testuji :))

                                                                                                                                               Vaše Aneta ♥


5 komentářů:

  1. ELF je jedna z nejlepších kosmetik. Tyhle produkty jsem ještě nevyzkoušela. Make-up by pro mě byl moc mastný, stínů mám dost a to samý s kabuki štětci. Jsem zvědavá na další recenzi (;).

    OdpovědětVymazat
  2. Zítra v dopoledních hodinách bude další článek. Produktů k recenzování mám dost :))

    OdpovědětVymazat
  3. dokonalá barevná paleta stínů!!..krásné barvy..M*

    OdpovědětVymazat
  4. Jak moc kryje ten make up? Hlednám nějaký hodně krycí, ale tento na to moc nevypadá.

    Děkuji za odpověď :).

    OdpovědětVymazat
  5. Řekla bych, že je středně krycí, určitě není hodně krycí, který hledáš. jestli ti můžu poradit, tak tento http://makeup-and-beauty.blogspot.com/2011/09/docesna-fluidni-makeup-pro-dokonalou.html je rozhodně více krycí. Jinak jsme měla i údajně nejvíce krycí od této značky a to je tento http://www.yves-rocher.cz/liceni/couleurs_nature/komfortni_kremovy_make-up a kryl slušně. Určitě doporučuji navštívit krámek, kde ti proškolené prodavačky poradí :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥